poniedziałek, 4 maja 2015

Leczo z Cukinii. Przepisy: Pomysł na Jednogarnkowy Obiad: Dietetyczna i Wyjątkowa - Moja Ulubiona Wersja Leczo z cukinii.





Leczo z Cukinii.
Przepisy: Pomysł na Jednogarnkowy Obiad:
Dietetyczna i Wyjątkowa - Moja Ulubiona Wersja Leczo z cukinii.



Nic nie szkodzi, że dbasz o figurę lub jesteś na diecie.


Dziś mój pomysł na obiad - Leczo z cukinii ale w wersji lekkiej i z minimalną ilością tłuszczu!


*Mój pomysł na obiad: Moje Przepisy dietetyczne i inspiracje. Klik


Moje Leczo z cukinii to specjalny przepis na dietetyczny obiad, który nie ma nic wspólnego z tłustą kiełbasą czy smalcem...


Poza tym, jednogarnkowe danie obiadowe to świetny pomysł na obiad dla całej rodziny!


Wystarczy przynajmniej na dwa dni, więc swój wolny czas możesz poświęcić na co tylko chcesz.


*Mój pomysł na obiad: Moje przepisy na obiad 520 kcal. Dieta odchudzająca 1200 kcal. Klik.


Kup cukinię, paprykę - wszystkie kolory, pierś z kurczaka, a resztę składników znajdziesz w swojej kuchni.



Składniki:



  • 3 piersi z kurczaka (mogą być dwie, ale obiad będzie mniej sycący)
  • 3 cukionie średniej wielkości
  • papryki: 3 czerwone, 2 żółte i 1 zielona
  • papryczka chilli (dla wersji ostrej pepperoni)
  • 4 duże świeże pomidory + puszka pomidorów krojonych
  • 2 duże cebule
  • 3 ząbki czosnku
  • 1 łyżka oleju rzepakowego
  • przyprawy: świezo zmielony pieprz, papryka ostra, papryka słodka, sól himalajska, estragon


Cebulę i czosnek
posiekaj drobno, zeszklij na patelni z olejem.


Dorzuć drobno pokrojoną
pierś z kurczaka, podsmaż chwilkę.


Wszystkie warzywa pokrój w kostkę.


Wrzuć do garnka, dodaj zawartość patelni.


Dopraw i duś pod przykryciem (podlej niewielką ilościa wody) przez 30 minut, co jakiś czas mieszając.


W tym
leczo z cukinii kolor czerowny musi przeważać, jesli jest inaczej dodaj pomidora albo paprykę czerwoną.


Skosztuj i dopraw wedle uznania.


Gotowe! Smacznego!


*Jak zmniejszyć kaloryczność ryżu nawet o 60% za pomocą oleju kokosowego?! Klik.




*Lody czekoladowe. Mój ulubiony przepis na dietetyczne vege lody czekoladowe. Klik




*Naturalne Kosmetyki na bazie oleju kokosowego bez wychodzenia z kuchni! Klik





Kwestionowanie status quo to przejaw inteligencji.


Można wręcz powiedzieć, że osoba która niczego nie kwestionuje jest z medycznego punktu widzenia martwa, gdyż brak aktywności mózgowej oznacza koniec życia...





Zapraszam do Mojej Strefy Odchudzania. Klik